فیلم و کیسه های نایلنی (LDPE)

 

فیلم شیرینگ از خانواده نایلون ها بوده که کاربرد گسترده ای در صنایع بسته بندی دارد. یکی از اصلی ‌ترین تفاوت ‌ها در میان فیلم نایلون شیرینگ و نایلون عادی، در ترکیبات دانه های گرانول آن می باشد. ویژگی منحصربفرد نایلون شیرینگ در خاصیت جمع شوندگی آن در اثر حرارت دیدن و حساسیت بالای آن نسبت به افزایش دماست. این نوع فیلم نایلون در دمایی بین 160 تا 220 درجه سانتیگراد شروع به منقبض شدن کرده و تغییر حالت می دهد. این ویژگی سبب می شود که از این نوع نایلون برای وکیوم کردن کالاها و محصولات غذایی، دارویی، بهداشتی و استفاده نمود. وکیوم شیرینگ علاوه بر اینکه هم محصول مورد نظر را از آسیب عوامل خارجی مانند رطوبت در امان می دارد ، جلوه خاص و زیبایی به آن نیز می بخشد.

 

 

ما در شرکت خزر پلاستیک توانایی این را داریم که برای خلق ظاهری زیبا و معرفی قدرتمندی از محصولات شما در بازار فیلم شرینگ را به صورت چاپ شده با برند و طرح شما ارائه نمائیم.
کاربرد شیرینگ شامل بسته بندی طیف وسیعی از اقلام و کالاها می شود.از جمله کاربردهای این نوع از فیلم نایلونی در صنعت می توان به موارد چون صنایع غذایی و آشامیدنی و داروسازی، بسته بندی مبلمان خانگی و اداری، بسته بندی ظروف چینی و سرامیک، بسته بندی لوازم و وسایل آشپزخانه، بسته ‌بندی قطعات کامپیوتری و لوازم جانبی و غیره اشاره نمود.
یکی دیگر از موارد کاربرد بسته بندی فیلم شیرینگ، استفاده از آن به منظور پک کردن و نگه داشتن تعدادی از اقلام در کنار یکدیگر است.
حتما نمونه هایی از این نوع بسته بندی را دور پک های نوشابه و آب معدنی در سوپرمارکت ها و فروشگاه ها دیده اید.استفاده از شیرینگ پک کمک زیادی به انبار کردن و حمل و نقل محصولات می نماید.
شرکت خزر پلاستیک توانایی تولید نایلون شرینگ با ضخامت محدوده ۳۰ الی ۲۰۰ میکرون  از عرض 10  سانتیمتر  الی ۱۲۰ سانتیمتر با توجه به نیاز شما در رنگ ها و اندازه های مختلف را دارا می باشد. 

 

همان طور که از نام فیلم نایلونی LDPE سه لایه و پنج لایه مشخص است این فیلم  با توجه به تنوع مواد اولیه در لایه‌های تولید  شده و همچنین پلی اتیلن و مستربچ درجه یک و فود گرید ( مخصوص مواد عذایی) استفاده شده در هر لایه و  با داشتن مشخصات چون مقاومت و دوام بالاتر، نفوذپذیری بسیار پایین در برابر نور، رطوبت و هوا در ابعاد ، ضخامتها و رنگهای مختلف، همچنین مصارف مختلف به کار گرفته می‌شود. از این فیلم‌ها اغلب، در بسته‌بندی و نگه داری مواد غذایی، محصولات کشاورزی، تجهیزات و کالاهای پزشکی ، مواد شیمیایی و مصارف عمومی و همچنین در بسته‌بندی انواع مواد گرانولی و پودری مانند محصولات صنایع پتروشیمی و کودهای شیمیایی و صنایع دیگر استفاده می گردد.

همچنین می توان از این فیلم‌ به عنوان جایگزین فیلم‌های پلی پروپیلین CPP و BOPP جهت تولید لفافهای چاپی چند لایه با خواص مختلفی مانند نفوذپذیری کم و ماندگاری بالا  همچون صنایع لبنی و بهداشتی نیز استفاده نمود .

 فیلمهای نایلونی با توجه به امکان کیفیت بالای چاپ و تنوع در نوع دسته ، نسبت به کیسه های نایلکس مخاطبین بیشتری را به خود جلب می کند. کیسه های نایلون به صورت ساده و چاپی در انواع دسته رکابی ، دسته تقویت ، دسته موزی و دسته بندی تولید می گردد

شاید از خود بپرسید ویژگی‌های فیلم پلی اتیلن چیست که باعث کاربرد فراوان آن شده است؟ فیلم پلی اتیلن به صورت تک لایه و یا چند لایه که در حرارت بالا ساخته می‌شوند تا مقاومت و دوام طولانی داشته باشند. این نوع از فیلم با ظاهر زیبا، مقاومت بالایی داشته و رطوبت را جذب نمی‌کند. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود آن را در ضخامت ، ابعاد و رنگ مختلف ( مات و براق ) سفارش بدهید. علاوه بر تمام این ویژگی‌ها، قیمت این فیلم بسیار مناسب است. فیلم پلی اتیلن ویژگی های دیگری نیز دارد که عبارتند از:

  • قابلیت چاپ طرح‌های مختلف
  • قابلیت تولید با ضخامت متفاوت
  • تولید به صورت یک یا چند لایه
  • قابلیت رنگ‌پذیری و دوخت پذیری بالا
  • انعطاف و استحکام بالا در برابر سوراخ‌ شدگی
  • تولید از عرض ۱۰ سانتی‌متر تا عرض ۱۰ متر با توجه به نیاز شما
  • قابلیت لمینیت با لایه های دیگر در لفافهای چاپی سه و پنج لایه

 

این فیلمها به دلیل دارا بودن تمام این ویژگی‌ها کنار هم و همچنین قیمت مناسبی آن، می توان گفت طرفداران زیادی در تمامی صنایع همچون غذایی ، بهداشتی ، داروئی ، کشاورزی ، لبنی ، خودرو سازی وغیره دارد.

درخواست تماس

  • فایل ها را به اینجا بکشید

سـامـانـه ثبـت سـفارش آنـلایـن

میزبان صدای گرمتان هستیم 

همین الان باما تماس بگیرید 

در صورت تمایل درخواست تماس دهید
ما به زودی با شما تماس میگیریم .