لفاف تک لایه

لفاف چاپی تک لایه

بعد از مشاوره تیم تخصصی خزر پلاستیک در خصوص نیازها و استانداردهای لفاف بسته بندی از نظر نوع لایه به کار رفته در لفاف چاپی، ضخامت و نوع چاپ به منظور ارتقا کیفیت ، مدیریت هزینه و کاهش ضایعات در خط بسته بندی ، ایده آل ترین حالت جهت بسته بندی محصول به شما ارائه داده می شود. پروسه چاپ می تواند برروی انواع فیلمهای BOPP شفاف و مات ،CPP  شفاف و سفید ، صدفی ، متالایز و فیلم پلی اتیلن PE از نوع نایلون شیری یا شفاف سه لایه و پنج لایه و فیلم نایلکس شفاف و شیری به صورت چاپ از رو ( بدون تماس با محصول ) انجام شود.

لیبلها لفافهای دولایه هستند که در بسته بندی محصولاتی مانند آب معدنی ، نوشابه ، آبمیوه و …  برای نمایش مشخصاتی چون تاریخ ، جدول ارزش غذایی و مواد تشکیل دهنده و برند محصول دور تا دور محصول را پوشش می دهند. در تولید آنها بر روی فیلم BOPP شفاف یا مات پروسه چاپ صورت گرفته و با لایه دوم از جنس فیلمهای BOPPشفاف، صدفی ، متالایز لمینیت می گردد.

از لفاف چاپی تک لایه معمولا برای بسته بندی محصولاتی همچون انواع نان و بیسکویت ، کلوچه ، محصولات لبنی ، محصولات بهداشتی در صنایع غذایی بسته بندی انواع قطعات و محصولات در صنعت خودرو ، صنعت سیم و کابل ، صنعت لاستیک و سایر صنایع با توجه به نیاز استفاده می گردد.

درخواست تماس

  • فایل ها را به اینجا بکشید

سـامـانـه ثبـت سـفارش آنـلایـن

میزبان صدای گرمتان هستیم 

همین الان باما تماس بگیرید 

در صورت تمایل درخواست تماس دهید
ما به زودی با شما تماس میگیریم .