لفاف دو لایه

لفاف چاپی دولایه

بعد از مشاوره تیم تخصصی خزر پلاستیک در خصوص نیازها و استانداردهای لفاف بسته بندی از نظر نوع لایه های به کار رفته در لفاف چاپی، ضخامت و نوع چاپ به منظور ارتقا کیفیت ، مدیریت هزینه و کاهش ضایعات در خط بسته بندی ، ایده آل ترین حالت جهت بسته بندی محصول به شما ارائه داده می شود. پروسه چاپ را می توان بر روی فیلم BOPP شفاف یا مات و یا پلی استر انجام شده و با لایه دوم از نوع فیلمهای BOPP شفاف ،CPP  شفاف و سفید ، صدفی ، متالایز وPE پلی اتیلن پروسه لمینیت انجام شده و به دو صورت کلدسیل و هیت سیل در اختیار شما قرار می گیرد.

 از این لفاف چاپی برای بسته بندی محصولاتی همچون انواع کیک و بیسکویت ، نان ، چیپسهای سیب زمینی، ذرت و اسنک، حبوبات، خشکبار، ماکارونی، رشته، نان و محصولات آردی، ادویه و شکر مناسب می باشد.

لیبل Roll Label

لیبل Roll Label

لیبلها لفافهای دولایه هستند که در بسته بندی محصولاتی مانند آب معدنی ، نوشابه ، آبمیوه و …  برای نمایش مشخصاتی چون تاریخ ، جدول ارزش غذایی و مواد تشکیل دهنده و برند محصول دور تا دور محصول را پوشش می دهند. در تولید آنها بر روی فیلم BOPP شفاف یا مات پروسه چاپ صورت گرفته و با لایه دوم از جنس فیلمهای BOPPشفاف، صدفی ، متالایز لمینیت می گردد.

از لفافها چاپی تک لایه و دو لایه چاپی با لایه های از جنس فیلمهای BOPPشفاف ، پلی استر ،CPP  ، صدفی ، متالایز و PE  پلی اتیلن در رنگها و ضخامتهای مختلف و با طرح اختصاصی محصول و با توجه به بازار فروش شما استفاده می شود.

درخواست تماس

  • فایل ها را به اینجا بکشید

سـامـانـه ثبـت سـفارش آنـلایـن

میزبان صدای گرمتان هستیم 

همین الان باما تماس بگیرید 

در صورت تمایل درخواست تماس دهید
ما به زودی با شما تماس میگیریم .